قاعدگی هایم نامنظم شده، شاید دارم یائسه می شوم؟؟؟؟
 
Hits.ir
elinews
 

 

اینها حرف های خانم هایی است که در سنین یائسگی به سر می برند و هر کدام نشانه های خاصی را تجربه کرده اند و از دید خود اتمام قاعدگی را توصیف می کنند. شاید شما هم در آستانه رسیدن به این مرحله تازه زندگی باشید. پس با موضوع این هفته ما خانم زهره ق. همراه شوید.

خانم زهره ق. از مواجهه اش با علائم یائسگی می گوید:

میـانسـالـی با سـرگـیـجـه، تـپـش قـلـب،بی اشتـهـایـی و اضطـراب آمـد!

▪ نشانه های شما از چه زمانی و چگونه شروع شد؟

در آبان ماه گذشته (یعنی ۶ ماه پیش)، یک شب با سرگیجه ای وحشتناک مواجه شدم. حالم خیلی بد بود. تحمل کردم و خوابیدم. تقریبا یک هفته سرگیجه مرا آزار می داد. این حالت با لرزش شروع شد طوری که تمام بدنم از داخل می لرزید و خالی شدن ناگهانی دلم، مرا می آزرد. به اصطلاح دلم هری می ریخت پایین. بعد بیشترین چیزی که اذیتم می کرد همان لرزش هایی بود که تقریبا همیشه اتفاق می افتاد. بعد از مدتی دچار ناراحتی گوارشی شدم. در حالی که قبلا اصلا مشکلی نداشتم.

▪ چه حالت هایی؟ می توانید بیشتر توضیح دهید؟

بله، حالتی مثل ویار و اصلا میلی به غذا نداشتم. صبح ها با حالت تهوع زیاد از خواب بیدار می شدم طوری که نمی توانستم مسواک بزنم. بوی خمیردندان حالم را بد و خیلی از بوها مرا اذیت می کرد.

▪ آیا به غذای خاصی علاقه داشتید یا هیچ غذایی را دوست نداشتید؟

اصلا به غذا میل نداشتم طوری که این چند ماه وزنم بسیار کم شد، هیچ غذایی دوست نداشتم و به زور به من غذا می دادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 13506
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1